TVN Media: najwyższe rabaty i najniższe koszty dla marketerów z budżetami ponad 10 mln zł

Biuro reklamy TVN Media zaprezentowało styczniowe cenniki reprezentowanych przez siebie kanałów i szczegóły nowych zasad współpracy z kontrahentami. Największe rabaty i najniższe koszty zakupu otrzymają marketerzy, którzy wydadzą na reklamy w tych kanałach kilkanaście milionów złotych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzenie jasnej polityki handlowej oraz ujednolicenie oferty, m.in. w zakresie kosztów i rabatów, zapowiedział w zeszłym tygodniu Piotr Tyborowicz, dyrektor TVN Media. - Kryzys ekonomiczny w istotny sposób zdeformował obowiązujące kiedyś praktyki, dziś obserwujemy wiele przykładów złych działań podejmowanych przez każdą ze stron. W nadchodzącym roku chcemy w zdecydowany sposób wyeliminować je z obszarów, za które jesteśmy odpowiedzialni - zadeklarował Tyborowicz.

Przypomnijmy, że ostatnio mocno poszerzyła się oferta TVN Media. Biuro przejmuje sprzedaż od początku przyszłego roku reklam w kanałach SPT Networks CE (więcej na ten temat), FOX International Channels Poland (więcej o tym) i Discovery Networks (zobacz szczegóły). Dołączają one do obecnych już wcześniej w ofercie TVN Media stacji Grupy TVN, 4fun Media, Canal+ Cyfrowego, Telewizji Puls, Viacom International Media Networks i The Walt Disney Company.

Wraz z zaprezentowaniem styczniowych cenników obsługiwanych przez siebie kanałów, TVN Media podało szczegóły nowych zasad współpracy z kontrahentami. Warunki handlowe ustalane będą na podstawie kilku parametrów: wysokości deklarowanych wydatków, sposobu zakupu, dystrybucji wydatków, poziomu zaangażowania i historii współpracy.

Przy czym same koszty zależą od wysokości wydatków netto w danym okresie rozliczeniowym. Każdej wydanej sumie odpowiada określony zakres rabatów (dla sprzedaży cennikowej i dla pakietów emisji spotów) oraz kosztów CPP, czyli kosztów pozyskania jednego punktu ratingowego (dla sprzedaży pakietowej).

grafika
grafika

Przykładowo marketer wydający na reklamy w TVN poniżej miliona złotych otrzyma do 19 proc. rabatu i zapłaci za CPP od 2,4 do 3,1 tys. zł, natomiast ten z budżetem wynoszącym od 10-12 mln zł - dostanie 39-42 proc. rabatu i 1,72-1,82 tys. zł za CPP.

W przypadku oferty Premium TV kontrahentom z większymi budżetami będą oferowane niższe (podzielone o odpowiedni indeks) koszty poszczególnych pakietów i punktów GRP w kanałach.

grafika
grafika
grafika

Marketerom, których budżety netto przekroczą 15 mln zł, nie zaoferowano konkretnych stawek, tylko proponowane będą indywidualne negocjacje. Z kolei przy zakupie kampanii w kanałach dziecięcych obowiązuje osobna struktura kosztów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu