TVN Style rozpoczęło nadawanie 1 sierpnia 2004 roku. Do końca roku stacja była dostępna bezpłatnie, od 1 stycznia 2005 roku jej sygnał został zakodowany.
Oglądalność TVN Style w pierwszych latach nadawania charakteryzowała się tendencją wzrostową. W 2006 roku jej średni rynkowy udział w 4+ wynosił 0,31 proc., a w 16-49 - 0,42 proc. (brak danych dla roku 2004 i 2005) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/katarzyna-kieli-tvn-warner-bros-discovery-edward-miszczak-e-mail-nastepcy,7169796105123457a ##
W 2007 roku było to odpowiednio 0,36 proc. i 0,49 proc., a w kolejnym roku - 0,39 proc. i 0,56 proc.
Najwyższe wyniki w 2016 i 2017 roku
Wśród wszystkich widzów stacja TVN Style najwyższe wyniki zanotowała w 2016 roku, kiedy jej udział wynosił 0,70 proc. Z kolei w grupie 16-49 najwyższy udział - 1 proc. - miał miejsce w 2017 roku.

W kolejnych latach wyniki stacji wpadły w trend spadkowy, ale w tym roku można zaobserwować wzrost w 4+. W pierwszym półroczu br. średni udział stacji w 4+ wyniósł 0,50 proc., a w 16-49 było to 0,62 proc. Dla porównania w całym 2021 roku było to odpowiednio 0,47 proc. i 0,67 proc. (odpowiednio wzrost o 6,38 proc. i spadek o 7,46 proc.).
TVN Style w pierwszym półroczu 2022 roku było drugim najchętniej oglądanym kanałem lifestylowem w Polsce w grupie 4+. Stację wyprzedzał tylko Polsat Play. Z kolei w grupie 16-49 TVN Style względem pierwszego półrocza 2021 roku awansowało na pozycję lidera wyprzedzając Polsat Play.

„Wiem, co jem i wiem, co kupuję” ratingowym hitem
Spośród poszczególnych programów historycznie największą widownię zgromadził jeden z odcinków cyklu „Wiem, co jem i wiem, co kupuję”, który nadany został 3 lutego 2013 roku o godz. 21.00. Śledziło go 340 tys. widzów w 4+, co przełożyło się na 2,18 proc. udziału w rynku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/maja-sablewska-polsat-cafe-10-lat-mniej-w-10-dni-program-tvn-style,7169805992962177a ##
Drugie miejsce należało do reality-show „Ugotowani”, który 11 listopada 2014 roku o godz. 18.40 miał 305 tys. widzów (1,84 proc.). Podium uzupełniają „Kuchenne rewolucje” (304 tys. widzów; 2,23 proc. udziału; 30 stycznia 2018 roku o 17.55).
- TVN Style od lat utrzymuje pozycję lidera kanałów lifestylowych, osiągając najwyższe wskaźniki zarówno pod względem udziałów (SHR%), zasięgu (COV%) oraz średniej minutowej oglądalności (AMR%). Natomiast wśród kanałów kobiecych stacja TVN Style pozostaje numerem jeden już od 18 lat, utrzymując przewagę wyników oglądalności zarówno w tygodniu, jak też w weekendy. Nasze Widzki stanowią ponad 70% odbiorców kanału. Jest to przede wszystkim miejska, wykształcona widownia, podejmująca kluczowe decyzje zakupowe, między innymi dlatego TVN Style pozostaje także ulubionym partnerem wielu reklamodawców - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

„Miasto kobiet” pierwszym programem nadanym w TVN24
Pierwszym nadanym w TVN Style programem był cykl „Miasto kobiet”, który został pokazany 1 sierpnia 2004 roku o godz. 20.00. W roli prowadzących zadebiutowały w tym czasie: Marzena Rogalska, Beata Sadowska i Joanna Horodyńska. Od tamtej pory „Miasto kobiet” stało się jedną z najbardziej rozpoznawalnych propozycji programowych kanału. Jest też serią z największą liczbą wyprodukowanych do tej pory odcinków. Powstało ich 663. W jesiennej ramówce br. program poprowadzą Marzena Rogalska oraz Aleksandra Kwaśniewska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marzena-rogalska-ostatnia-nadzieja-ksiazka,7170089746851457a ##

W trakcie osiemnastu lat na antenie TVN Style swoje programy prowadziło wiele osobowości telewizyjnych. Wśród nich znalazły się m.in. Jolanta Kwaśniewska, która była gospodynią „Lekcji stylu” (odcinek w którym Kwaśniewska pokazywała jak poprawnie zjeść ptysia zyskał status kultoweg), Katarzyna Bosacka (gospodyni serii programów „Wiem, co jem”), Magda Mołek („W roli głównej”), Karolina Korwin Piotrowska i Tomasz Kin („Magiel towarzyski”), Małgorzata Rozenek-Majdan („Perfekcyjna pani domu”), Izabela Janachowska („I nie opuszczę cię aż do ślubu”). Z TVN Style związane były też m.in.: Paulina Młynarska, Anna Maruszeczko, Agnieszka Woźniak - Starak, Dorota Zawadzka, Jolanta Pieńkowska, Paulina Krupińska, Urszula Chincz, Anna Orłowska i Maja Sablewska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kobiety-dla-kobiet-tvn-style-dorota-wellman-agata-mlynarska-marzena-rogalska-maja-popielarska,7170022321309313a ##

Od lat ze stacją współpracuje też dziennikarka Dorota Wellman („Ten jeden dzień”, „Miasto kobiet”, „Czytam, bo lubię”). Obecnie na antenie TVN Style można oglądać jej program „Inspirujące kobiety”. Jesienią w ofercie programowej stacji będzie można też znaleźć kolejny sezon programu „Bez tabu” Agaty Młynarskiej.
Najdłużej nadawanym programem w historii stacji jest „Pani Gadżet”. Anna Nowak-Ibisz prowadzi go nieprzerwanie od 2011 roku, a już jesienią będzie można zobaczyć premierowe odcinki 24. sezonu audycji.
- Od samego początku TVN Style były niekwestionowaną liderką wśród kanałów lifestylowych. W ciągu tych 18 lat przeszłyśmy długą drogę, dorastając z naszymi Widzkami i Widzami, starając się ciągle odpowiadać na ich zmieniające się potrzeby i gusty. Możemy pochwalić się tytułami, które zna chyba każda Polka oraz współpracą z wybitnymi Dziennikarkami i Ekspertkami. Życzymy sobie przynajmniej 18 kolejnych lat, a naszym Widzkom i Widzom by nadal TVN Style pozostawało ich ulubionym kanałem telewizyjnym - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Pieczyńska-Modrzejewska, dyrektor programów lifestylowych w TVN Warner Bros. Discovery.











