Najpopularniejszą stacją tematyczną w czasie zakończonychwłaśnie wakacji była telewizja TVN24 - wynika z najnowszych danychTNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W porównaniu zlipcem i sierpniem ubiegłego roku TVN24 zanotowała spadek udziału wrynku o 0,10 punktu proc. do poziomu 3,74 proc.
Na drugie miejsce w rankingu awansował dziecięcy Disney Channel,którego popularność wzrosła w ciągu roku z 0,49 proc. do 1,07 proc.Na trzecią pozycję wspięła się telewizja muzyczna VIVA Polska.
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, liderembyła również TVN24, drugie miejsce utrzymała VIVA Polska, a natrzecie awansowała telewizja AXN.
W grupie 16-49 (miasta) liderem - podobnie jak rok temu - byłaTVN24, na drugą pozycję awansowała telewizja AXN, a trzecią lokatęutrzymała VIVA Polska.












