W zeszłym miesiącu TVP Info oglądało średnio 227 tys. widzówprzy udziale wynoszącym 4 proc., zaś TVN 24 przyciągała przedekrany przeciętnie 143 tys. osób, a jej udział wyniósł 2,53 proc.Oznacza to, że w porównaniu z kwietniem 2007 roku kanałinformacyjny TVP stracił 14,93 proc. swoich widzów (40 tys.), astacji newsowej Grupy TVN ubyło 1,08 proc. widowni (1,6 tys.) przyjednoczesnym minimalnym wzroście jej udziału w rynku (o 0,06 pkt.proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Spadki udziałów obu stacji nastąpiły za to w grupiekablowo-satelitarnej. W kwietniu br. TVP Info miała tutaj 3,00proc. udziału, a TVN 24 - 4,32 proc. Rok wcześniej było toodpowiednio: 3,67 proc. i 4,56 proc.
TV Biznes miała w zeszłym miesiącu średnio prawie 2,2 tys. widzów,czyli dwa razy więcej niż w analogicznym miesiącu zeszłego roku,choć straciła nieco oglądalności w stosunku do marca 2008 roku.Natomiast kanał TVN CNBC Biznes cieszył się mniejszą popularnościąniż jego rywal z Grupy Polsatu - w kwietniu br. stacja taprzyciągała przeciętnie 1,5 tys. oglądających.

Największy, bo ponaddwukrotny wzrost średniej oglądalności iudziału w rynku odnotowała Superstacja. W kwietniu 2007 rokuoglądało ją średnio 6,3 tys. widzów, rok później było to już 14,2tys. osób. Wzrost widowni tego kanału nastąpił też w stosunku domarca br. - w tym przypadku o 1,5 tys. widzów.
Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w kwietniu br.znalazła się audycja "Śladami świętości Jana Pawła II" i programylokalne, w TVN 24 najchętniej oglądano "Szkło kontaktowe" i "24Godziny", zaś w Superstacji - "News dnia" i "Dziennik".











