W zeszłym miesiącu TVP Info oglądało średnio 262 tys. widzówprzy udziałach wynoszących 4,12 proc., zaś TVN 24 przyciągała przedekrany przeciętnie 162 tys. osób, a jej udziały wyniosły 2,55 proc.Oznacza to, że w porównaniu z lutym 2007 roku oba kanały straciłypo około 30 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch dla Wirtualnemedia.pl.
Spadki nastąpiły także w grupie kablowo-satelitarnej. W lutym br.TVP Info miała tutaj 2,91 proc. udziału, a TVN 24 - 4,41 proc. Rokwcześniej było to odpowiednio: 3,7 proc. i 5,23 proc.
W lutym br. w porównaniu do stycznia liczbę widzów z 10,7 tys. do13 tys. zwiększyła Superstacja (kanał jest monitorowany przez AGBNMR od kwietnia 2007 roku). Z kolei TV Biznes w zeszłym miesiącuroku miał takie same udziały jak miesiąc wcześniej (0,05 proc.)przy nieco mniejszej widowni wynoszącej 2,9 tys. osób. Kanałodnotował także ponad dwukrotny wzrost oglądalności w stosunku dolutego 2007 roku, kiedy przyciągał 1,2 tys. widzów.

Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w lutym br.znalazły się "Telekurier" i "Transmisja mszy świętej", natomiast wTVN 24 najchętniej oglądano "Szkło kontaktowe" i magazyn "24Godziny".











