Średnia widownia magazynu „Minęła dwudziesta” w okresie od 1 stycznia do 19 lipca 2013 roku wyniosła 352 tys. osób. Przełożyło się to na 2,40 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz zaledwie 0,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP Info oglądać można obecnie od poniedziałku do piątku o godz. 20.10 (do końca czerwca emitowano go od poniedziałku do czwartku, bo w piątki w tym paśmie nadawano „Forum”).
W analizowanym okresie największą widownię zgromadziło wydanie z 12 lipca br. Oglądało je 609 tys. widzów.
Widownia magazynu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 119 tys. osób. Wówczas program śledziło 471 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 3,16 proc. oraz 1,60 proc. udziału.

W paśmie nadawania audycji TVP Info ma więcej widzów niż konkurencyjne stacje newsowe. Drugie miejsce zajmuje kanał TVN24, który pokazywał w tym czasie głównie magazyny „Kropka nad i” oraz „Czarno na białym”, co dawało mu 2,17 proc. udziału. Zdecydowanie słabiej od informacyjnego kanału TVP radził sobie Polsat News (gł. „To był dzień”; 0,61 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 wygrywa z TVP Info.
Wpływy z reklam przy emisji programu „Minęła dwudziesta” w tym roku wyniosły 2,58 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).











