TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych, FOX Comedy zyskał najwięcej

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych we wrześniu 2023 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł FOX Comedy, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych, FOX Comedy zyskał najwięcej
Kanał TVP Seriale

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich we wrześniu 2023 roku wyniósł 1,48 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik stacji się nie zmienił - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,13 proc., po wzroście o 5,61 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,51 proc. (w dół o 10,53 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-lider-kanaly-informacyjne-tvp-info-jak-odbierac,7169477207266945a ##

Najwięcej zyskał FOX Comedy, który awansował z miejsca 24. na 20. Jego udział zwiększył się o 140 proc. do 0,12 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja AXN Spin - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału.

Rynek kanałów filmowo-serialowych na stabilnym poziomie

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji filmowo-serialowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 7,94 proc. Względem września 2022 roku wzrost wyniósł 1,40 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 we wrześniu 2023 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,74 proc. (wzrost o 1,16 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/propaganda-wiadomosci-prowadzacy-fakty-wydarzenia-wrzesien-2023-rok,7169477627070081a ##

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (0,90 proc. udziału; w dół o 9,09 proc.). Podium uzupełnia Polsat Film, który awansował z miejsca siódmego (0,59 proc.; + 25,53 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 228,57 proc. do 0,23 proc., też pochwalił się mógł FOX Comedy. W tym ujęciu najwięcej także stracił kanał AXN Spin - było to teoretycznie 100 proc. do poniżej 0,01 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,21 proc. (wzrost o 2,11 proc.).

grafika
mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?