TVP Seriale wyprzedziło TVP Info, liderem TVN. „M jak miłość” hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej awansowała TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej telewizji TVN w okresie od 2 do 8 września 2013 roku wzrósł o 2,18 pkt. proc. do 13,15 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.

Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w porównaniu do poprzedniego tygodnia zmniejszył się o 0,41 proc. i wyniósł 12,66 proc. Z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadł Polsat, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 12 proc., po jednak wzroście o 0,79 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (11,06 proc.; duży wzrost o 2,63 pkt. proc.).

Bardzo duży spadek udziału odnotował odświeżony kanał TVP Info, którego średni tygodniowy wynik zmniejszył się aż o 1,69 pkt. proc. do zaledwie 1,22 proc. - najniższego poziomu w historii nadawania. Tym samym stacja w rankingu spadła z miejsca ósmego na jedenaste (zobacz więcej informacji na temat oglądalności tego kanału).

Za to wzrostami pochwalić się mogą pozostałe główne stacje informacyjne: TVN 24 (3,48 proc.; po wzroście o 0,28 pkt. proc.) oraz Polsat News (1,20 proc.; do góry o 0,06 pkt. proc.).Ponadto wysokie udziały w rynku telewizyjnym zanotowały takie kanały jak: Polsat Sport (1,12 proc.; w górę o 0,40 pkt. proc.) oraz TV6 (0,74 proc.; + 0,05 pkt. proc).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansowała TVN, która zyskała tutaj aż 3,55 pkt. proc. do 15,40 proc. udziału. Natomiast na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział jednak zwiększył się o 1,04 pkt. proc. do 13,29 proc. Z kolei na ostatnią lokatę podium - z miejsca czwartego - awansowała TVP2 (wzrost udziału o 1,82 pkt. proc. do poziomu 9,42 proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,76 mln widzów) cieszył się pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.09.2013 - 08.09.2013 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.09.2013 - 08.09.2013 - grupa 16-49

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele