TVP zmienia sposób sprzedaży reklam

Od jesieni Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza zmiany wsystemie sprzedaży czasu antenowego.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przez połowę okresu sprzedaży (dwa bądź trzy tygodnie), reklamybędzie można kupować tylko z cennika, przez drugą połowę - jedyniew ramach sprzedaży pakietowej. Dzięki tym zmianom atrakcyjniejszebędą warunki tzw. zakupu cennikowego, ponieważ poprawi się relacjakosztów pomiędzy tym zakupem a zakupem pakietowym.

Wprowadzenie zmian w sposobie sprzedaży czasu przez BiuroReklamy TVP jest odpowiedzią na oczekiwania rynku. - W ten sposóbchcemy zagwarantować klientom lepszy dostęp do zasobów reklamowychoraz zapewnić realizację kampanii reklamowych o zaplanowanych przeznich parametrach - wyjaśnia nam Kazimierz Piekarz, dyrektor ds.marketingu i rozwoju biznesu w Biurze Reklamy TVP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"