TVP1 liderem oglądalności, TVN24 i TVP ABC na czele kanałów tematycznych (top 150 stacji)

W styczniu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym była TVP1. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w styczniu 2019 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział tego kanału względem stycznia 2018 roku jednak zmniejszył się o 6,57 proc. i wyniósł 10,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 7,64 proc. do 9,73 proc.

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 8,77 proc., po spadku względem stycznia ub.r. o 5,39 proc. Oczko niżej znalazła się TVP2 (stacja ta miała 8,55 proc. udziału; w dół o 0,79 proc.).

Z szóstego na piąte miejsce awansował TVN24, którego udział wyniósł 4,84 proc., po wzroście o 30,47 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany kanał informacyjny w rankingu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-styczen-2019-tvp1-liderem-hity,7171160526694529a ##

Na 13. lokacie znalazła się stacja TVP ABC - lider oglądalności kanałów dziecięcych. Jej udział uplasował się na poziomie 1,51 proc. (wzrost o 10,38 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych były TVP Seriale (w dół o 3,15 proc. do 1,32 proc.), sportowych - TVP Sport (+ 168,83 proc. do 1,04 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (+ 12,25 proc. do 1,01 proc.), lifestylowych - TVN Style (- 9,44 proc. do 0,61 proc.), a muzycznych - Polo TV (+ 9,74 proc. do 0,55 proc.).

Od 30. do 45. miejsca w zestawieniu zajęły naziemne kanały, które wystartowały w 2016 roku (Zoom TV - 0,54 proc. udziału w styczniu br., WP - 0,46 proc., Metro - 0,37 proc. oraz Nowa TV - 0,34 proc.). Wszystkie te stacje odnotowały wzrosty względem stycznia 2018 roku - wyniosły one odpowiednio 48,48 proc., 28,97 proc., 13,72 proc. i 9,03 proc.

grafika

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 13,89 proc., po wzroście o 0,11 proc. Drugi był Polsat. Jego wynik w październiku br. zmniejszył się o 8,21 proc. do 11,64 proc. Podium uzupełnia Dwójka (- 2,10 proc. do 7,43 proc.), a czwarta była Jedynka (- 2,26 proc. do 5,19 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych również i tutaj był kanał TVN24 (do góry o 25,47 proc. do 2,63 proc.).

Pierwsze miejsce wśród kanałów dziecięcych zajęło TVP ABC (+ 11,88 proc. do 1,54 proc.), filmowo-serialowych - TVP Seriale (- 6,77 proc. do 1,50 proc.), dokumentalnych - TVN Turbo (+ 19,35 proc. do 1,22 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 10,95 proc. do 0,91 proc.), lifestylowych - TVN Style (- 13,27 proc. do 0,80 proc.), a sportowych - TVP Sport (+ 222,62 proc. do 0,60 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele