Kierownictwo stacji na razie nie chce zdradzić polskiej nazwywidowiska ani oficjalnie wypowiadać się na jego temat. Jednakwedług naszych wstępnych informacji program, jeśli w ogóle pojawisię w wiosennej ramówce, emitowany będzie w niedzielnymprime-time.
Wiadomo również, że rozpoczęły się już poszukiwaniaprowadzącego. W amerykańskiej wersji, nadawanej w telewizji FOX,jest nim znany aktor komediowy i piosenkarz Wayne Brady, który nietylko odpytuje uczestników, ale też śpiewa razem z nimi. Wkrajowych przesłuchaniach podobno mieli uczestniczyć m.in.Stachursky i Norbi.
Program dla TVP2 wyprodukuje firma Mastiff Media Polska, którajest właścicielem praw do formatu w naszym kraju. - Kupiliśmy gopodczas jesiennych targów w Cannes. To świeży i bardzoprzyszłościowy program - mówi z rozmowie z Wirtualnemedia.pl.Grzegorz Piekarski, dyrektor zarządzający firmy producenckiej. - Dojego realizacji przymierza się obecnie pięć europejskich stacji -dodaje z entuzjazmem.

Formuła " Don't forget the lyrics" jest prosta. Zadaniemstartujących w programie zawodników jest odgadywanie brakującychsłów piosenek, których melodię słyszą. Uczestnik, mający dodyspozycji trzy koła ratunkowe, za każdą trafną odpowiedź wygrywakolejne sumy. W amerykańskiej wersji najlepsi stawali do walki omilion dolarów. Żeby jednak zdobyć taką nagrodę, musieli dośpiewaćtekst dziesięciu piosenek, należących do różnych kategorii.











