„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Polska, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.
Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, Polsat wiosną 2022 roku pokażę szesnastą edycję programu. Show najprawdopodobniej będzie nadawane w piątkowym prime-time (tak jak to miało miejsce podczas dwóch ostatnich edycji), ale finalna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.
Castingi na uczestników, jury bez Gromee?
Z naszych ustaleń wynika, że aktualnie Telewizja Polsat jest na etapie kompletowania listy uczestników 16. edycji projektu.
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się również, że gospodarzami programu będą bez zmian Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor. Ponownie w roli jurorów zasiądą Małgorzata Walewska i Katarzyna Skrzynecka, w tym gronie najprawdopodobniej znajdzie się również Michał Wiśniewski. Na chwilę obecną nie wiadomo, czy nadal jurorem w programie będzie Andrzej Gromala (znany jako Gromee).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/taniec-z-gwiazdami-kto-wygral-wyniki-ogladalnosci,7170095460877953a ##
Wiśniewski i Gromala zaczęli oceniać uczestników w piętnastej edycji „Twoja twarz brzmi znajomo 16”. W tych rolach zastąpili Kacpra Kuszewskiego i Adama Strycharczuka.
Kurdej-Szatan, Janowski i Andrzejewicz w specjalnym odcinku
Telewizja Polsat w okolicach świąt Bożego Narodzenia planuje wyemitować odcinek specjalny programu. Zaprezentują się w nim uczestnicy ostatnich edycji „Twoja twarz brzmi znajomo”.
Z naszych nieoficjalnych ustaleń wynika, że w tym gronie znajdą się m.in.: Barbara Kurdej-Szatan, Robert Janowski i Małgorzata Andrzejewicz. Specjalny odcinek został już nagrany.
Program zyskał 710 tys. widzów
Polsat piętnasty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” w jesiennej ramówce pokazywał w piątki o godz. 20.05, w okresie od 10 września do 12 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków wyniosła 1,67 mln widzów, co przełożyło się na 13,07 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 10,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,73 proc. w grupie 16-59.

Było to 710 tys. osób więcej niż miała trzynasta odsłona pokazana przed rokiem w innym paśmie - w soboty po 22.00. Program dał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 45,59 mln zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/family-food-fight-pojedynek-na-smaki-nowosc-polsat-ogladalnosc,7170097874212481a ##











