Tydzień w reklamie tv: dużo więcej na żywność, TVP1 w dół

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 393,5 mln zł. Nieznacznie spadły wpływy reklamowe TVP1 i Polsatu, a zdecydowanie więcej przeznaczono na reklamy żywności.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono o ok. 3 mln zł mniej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Wydatki na reklamy żywności wzrosły w skali tygodnia aż o 11 mln zł. Za to o prawie 8 mln zł mniej przeznaczono na reklamy usług i produktów telekomunikacyjnych, a o 9 mln zł mniej na reklamy produktów zdrowotnych i leków.

 

Polsat cennikowo zarobił z reklam ok. 1,5 mln zł mniej niż przed tygodniem, a TVP1 - 1,3 mln zł mniej. Natomiast TVN i TVP2 zanotowały bardzo podobne wpływy reklamowe jak we wcześniejszym tygodniu.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji