Tydzień w reklamie tv: mniej na żywność, TVP 2 i TVN w górę

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 365 mln zł, przy czym mniej niż tydzień wcześniej przeznaczono na reklamę żywności. Wśród głównych stacji największy wzrost wpływów reklamowych zanotowały TVP 2 i TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanego dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamę telewizyjną przeznaczono aż o 12 mln zł więcej niż we wcześniejszym, przedświątecznym tygodniu (zobacz szczegółowe dane z tamtego okresu). Z tym że wydatki na spoty żywności były o 15 mln zł mniejsze niż tydzień wcześniej. Natomiast na reklamy produktów i usług telekomunikacyjnych i finansowych, a także rozrywki i kultury przeznaczono po kilka milionów więcej.

TVP 2 cennikowo zarobiła z reklam 3 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, a TVN - ponad 2 mln zł więcej. Wpływy reklamowe TVP 1 wzrosły o ponad 1,5 mln zł, a Polsatu - o prawie milion.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"