Tydzień w reklamie tv: mniej na żywność, TVP 2 i TVN w górę

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 365 mln zł, przy czym mniej niż tydzień wcześniej przeznaczono na reklamę żywności. Wśród głównych stacji największy wzrost wpływów reklamowych zanotowały TVP 2 i TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanego dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamę telewizyjną przeznaczono aż o 12 mln zł więcej niż we wcześniejszym, przedświątecznym tygodniu (zobacz szczegółowe dane z tamtego okresu). Z tym że wydatki na spoty żywności były o 15 mln zł mniejsze niż tydzień wcześniej. Natomiast na reklamy produktów i usług telekomunikacyjnych i finansowych, a także rozrywki i kultury przeznaczono po kilka milionów więcej.

TVP 2 cennikowo zarobiła z reklam 3 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, a TVN - ponad 2 mln zł więcej. Wpływy reklamowe TVP 1 wzrosły o ponad 1,5 mln zł, a Polsatu - o prawie milion.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji