Tydzień w reklamie tv: Polsat i TVN po 14 mln zł więcej

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano ponad 385 mln zł. Mocno wzrosły wpływy reklamowe Polsatu i TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono o ok. 50 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). To drugi tydzień z rzędu dużych wzrostów wydatków reklamowych, związanych ze startem wiosennych ramówek w kanałach telewizyjnych.

Na reklamy żywności przeznaczono 9 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, a na reklamy produktów i usług telekomunikacyjnych - 10 mln zł więcej. Natomiast wydatki na marketing telewizyjny kosmetyków i środków pielęgnacji ciała wzrosły w skali tygodnia o 8 mln zł.

Z tygodnia na tydzień wpływy reklamowe Polsatu i TVN zwiększyły się po ok. 14 mln zł. Za to TVP 2 zarobiła z reklam tylko 4 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, a TVP 1 - nawet minimalnie mniej. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"