PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Ostrzejsza moderacja komentarzy w serwisie „Polityki”. „Walka z rosnącą falą hejtu i niechlujstwa”
Tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie po I półroczu. „Wprost” stracił najwięcej
„Wprost” o 72 proc. w dół, a „Polityka” - o 32 proc. Sprzedaż tygodników opinii od 2005 roku (raport)
„Gość Niedzielny”: nie usunęliśmy cenzorsko nazwy TVN, za to „Polityka” nie zauważa nas
„Gość Niedzielny”: nie usunęliśmy cenzorsko nazwy TVN, za to „Polityka” nie zauważa nas
„Gazeta Polska" wyprzedziła „Wprost”. Ostro w dół „Polityka” i „Newsweek”
Europejska wersja „Newsweeka” znika z kiosków, nie spełniła oczekiwań wydawcy
Europejska wersja „Newsweeka” znika z kiosków, nie spełniła oczekiwań wydawcy
„Wprost” z największym spadkiem sprzedaży. „Przez ciągłe zmiany linii i redakcji”
„Newsweek” wyprzedził „Politykę”. „Do Rzeczy” z największym spadkiem
„Newsweek” wyprzedził „Politykę”. „Do Rzeczy” z największym spadkiem
„Do Rzeczy” i „Gazeta Polska” liderami spadku w I kwartale
„Do Rzeczy” i „Gazeta Polska” liderami spadku w I kwartale
„Gość Niedzielny” na czele tygodników opinii, „Gazeta Polska” i „Do Rzeczy” dalej mocno tracą
„Do Rzeczy” i „Wprost” ostro w dół. "Polityka" o 20 tys. egz. wyżej od "Newsweeka"
„Polityka” na czele e-wydań tygodników opinii. „Wprost” ze spadkiem (dane za 2014 rok)
„Polityka” wyprzedziła „Newsweek”, tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie (raport za 2014 rok)
„W Sieci” sprzedaje o 21 tys. egz. więcej niż „Do Rzeczy”
„Do Rzeczy” z największym spadkiem sprzedaży. Tylko dwa tytuły na plusie
100 wydań „Tygodnika Do Rzeczy”. Lisicki: to pismo bezpartyjne (dane o sprzedaży)