Średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) w marcu 2015 roku wyniosła 144 435 egz. Było to o 3,67 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy zwiększył się o 6,39 proc. do 123 443 egz. Tytuł ten przed rokiem był trzeci.
Z kolei na ostatnią pozycję podium spadła „Polityka” (Polityka). Jej średnia sprzedaż ogółem w marcu br. zmniejszyła się o 1,30 proc. i wyniosła 116 345 egz.
Tuż za podium znalazł się tygodnik „W Sieci” (Fratria). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 75 697 egz., po spadku o 6,92 proc.
Oczko niżej uplasował się tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro), który zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 17,47 proc. do 53 195 egz.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/do-rzeczy-i-gazeta-polska-liderami-spadku-w-i-kwartale ##
Z kolei największy wzrost w marcu br., wynoszący 17,26 proc. do 18 855 egz., miał plasujący się na ósmej pozycji „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny).
W marcu br. w porównaniu do lutego br. większość tygodników opinii zanotowało wzrosty. Najwięcej zyskał „Newsweek” (11,31 proc.), a najwięcej stracił „Wprost” (AWR „Wprost”; 34,41 proc.). Spadek ten to głównie skutek publikacji o Kamilu Durczoku, które wywindowały sprzedaż dwóch wydań magazynu w lutym (dowiedz się więcej).











