Tygodniki poradnikowe - "naj" i "Tina" idą łeb w łeb

Sierpień 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Tylko "naj"i "Tina - jako jedyne w segmencie - odnotowałwzrost sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej?

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "naj" (G+JPolska) osiągnął w sierpniu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 388948 egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły w segmencieporadnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 73 proc. wzrost wporównaniu do analogicznego okresu w 2007 r. Wzrost sprzedażowyjest efektem relaunchu, który rozpoczął się 30 czerwca. Zmianydotyczyły warstwy wizualnej i  merytorycznej oraz nowej, niższejceny. W kampanii promującej "naj" wykorzystano wizerunek aktorkiJoanny Kurowskiej.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (WydawnictwoBauer) - 385 262 egz. a na trzecim "Chwila dla Ciebie" (WydawnictwoBauer) - 335 631 egz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"