Tylko 11 proc. konsumentów płaci za media w sieci

Zaledwie 11 proc. konsumentów płaci za treści medialne umieszczanew internecie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję YouGov nazlecenie firmy KPMG. Jednocześnie spośród 89 proc. respondentów,którzy nie płacą za tego typu treści, tylko 11 proc. rozważa takąmożliwość w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy.

28 proc. konsumentów przyznało, że w czasach kryzysu zredukowałoswoje wydatki na tradycyjne gazety i czasopisma, zamiast tegokierując się do darmowych źródeł w internecie. Koniec recesji wcalenie będzie oznaczał powrotu do wcześniejszych nawyków, gdyżdeklaruje to tylko 3 proc. badanych z tej grupy.

Z kolei spośród respondentów, którzy płacą za treści medialneonline, 21 proc. płaci za oglądanie telewizji w sieci, 19 proc. zafilmy w trybie on-demand, 17 proc. za muzykę, a jedynie 7 proc. zadostęp do internetowych wersji gazet i czasopism.

źródło: New Media Age

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"