Rozpowszechnianie płatne razem „CKM-u” (Marquard Media Polska) w lipcu br. wyniosło 75 818 egz. i było o 3,9 proc. wyższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Pismo to jako jedyne zanotowało wzrost w rankingu. Drugą lokatę zajął magazyn „Playboy” (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 67 214 egz., notując jednocześnie największy spadek w zestawieniu (o 19,4 proc.).
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie w porównaniu do lipca 2009 roku spadło o 18,1 proc. i wyniosło 63 702 egz.
Spadek zanotował też magazyn biznesowy „Forbes” (Axel Springer Polska). Jego wynik to 43 372 egz., czyli o 7,3 proc. mniej niż rok temu.

W lipcu br. w porównaniu do czerwca najwięcej zyskał „Playboy” (35,7 proc.). Spadek zanotowało jedynie “Logo” (o 10 proc.).











