Tylko „Dobre Rady” oraz „Kobieta i Zycie” podwyższyły sprzedaż w ub.r.

Wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet w ub.r. wzrosty sprzedaży zanotowały tylko dwa tytuły: „Dobre Rady”, które były liderem w segmencie oraz „Kobieta i Życie”. Największy spadek dotknął natomiast „Claudię”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) w 2009 roku wyniosła 508 744 egz. i była wyższa niż rok wcześniej o 3 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 506 781 egz., czyli zanotowało wzrost o 9,1 proc.  Tytuł ten w 2008 roku miał jednak tylko dwa wydania, bo ukazywał się dopiero od listopada.

Pozycję trzecią zajął „Świat Kobiety” (także Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 431 874 egz. (spadek o 6,4 proc.).

Największy spadek sprzedaży ogółem w segmencie zanotowała „Claudia” (G+J Polska), która w ub.r. rozchodziła się średnio w nakładzie 269 816 egz., czyli mniejszym aż o 25,9 proc. niż rok wcześniej. Ostatnio wydawca poinformował, że od numeru majowego br. magazyn ten przejdzie relaunch (więcej na ten temat).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu