Tylu Polaków widzi reklamy outdoorowe. Liderem AMS

W październiku zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,4 proc., z czego tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) – 75,3 proc., a cyfrowych – 83,7 proc.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Tylu Polaków widzi reklamy outdoorowe. Liderem AMS
AMS liderem rynku OOH

Według badania Mediapanel w październiku 2025 roku zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,4 proc. (zasięg All, w populacji Polaków 7-75), z czego tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) – 75,3 proc., natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 83,7 proc.

Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29,1 mln, w tym 14,6 mln mężczyzn i 14,5 mln – kobiet.

Dane OOH za październik
Dane OOH za październik © Licencjodawca

AMS z największym zasięgiem

Liderem całego rynku reklamy zewnętrznej niezmiennie pozostaje firma AMS z 85,54 proc. zasięgiem i 27,16 mln użytkowników. Tuż za nią plasuje się Bauer Media Outdoor Poland z 18,92 mln użytkowników i 58,2 proc. zasięgiem. Podium zamyka Jet Line, której nośniki miały w październiku 46,61 proc. zasięgu i 15,15 mln użytkowników.

Rynek OOH w październiku
Rynek OOH w październiku © Licencjodawca

W trójce największych firm w kategorii nośników tradycyjnych są AMS (22,97 mln użytkowników), Bauer Media Outdoor Poland (16,53 mln) i Jet Line (9,99 mln).

Nośniki tradycyjne
Nośniki tradycyjne © Licencjodawca

Podobnie wygląda czołówka największych firm w kategorii nośników cyfrowych, czyli tzw. Digital Out Of Home. Tutaj AMS ma 78,41 proc. zasięgu, Bauer Media Outdoor Poland – 48,79 proc., a Jet Line – 35,24 proc.

Nośniki cyfrowe
Nośniki cyfrowe © Licencjodawca

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat