Według badania Mediapanel w październiku 2025 roku zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,4 proc. (zasięg All, w populacji Polaków 7-75), z czego tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) – 75,3 proc., natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 83,7 proc.
Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29,1 mln, w tym 14,6 mln mężczyzn i 14,5 mln – kobiet.

AMS z największym zasięgiem
Liderem całego rynku reklamy zewnętrznej niezmiennie pozostaje firma AMS z 85,54 proc. zasięgiem i 27,16 mln użytkowników. Tuż za nią plasuje się Bauer Media Outdoor Poland z 18,92 mln użytkowników i 58,2 proc. zasięgiem. Podium zamyka Jet Line, której nośniki miały w październiku 46,61 proc. zasięgu i 15,15 mln użytkowników.
W trójce największych firm w kategorii nośników tradycyjnych są AMS (22,97 mln użytkowników), Bauer Media Outdoor Poland (16,53 mln) i Jet Line (9,99 mln).

Podobnie wygląda czołówka największych firm w kategorii nośników cyfrowych, czyli tzw. Digital Out Of Home. Tutaj AMS ma 78,41 proc. zasięgu, Bauer Media Outdoor Poland – 48,79 proc., a Jet Line – 35,24 proc.










