Tymbark z kanałem „Minuta dla zdrowia” na YouTube (wideo)

Marka soków Tymbark (Grupa Maspex) uruchomiła nowy kanał w serwisie YouTube o nazwie "Minuta dla zdrowia", gdzie będą prezentowane filmy promujące zdrowe nawyki. Za realizację akcji odpowiada agencja TalentMedia.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowy kanał "Minuta dla zdrowia" będzie zawierał cotygodniową serię filmów, w których Tymbark chce przekonać widzów, że najlepsze są proste rozwiązania oraz że aby zadbać o swoją aktywność, wcale nie trzeba poświęcać dodatkowego czasu - wystarczy wykorzystać do tego codzienne czynności.

Na kanale użytkownicy mają dowiedzieć się, czy pozytywne zmiany rzeczywiście wymagają wyrzeczeń. Autorzy sprawdzą, jak radzą sobie z tym znani twórcy na YouTube: czy Klaudia Klara przejdzie na dietę, jak Fit Lovers trenują poza siłownią i jakie pomysły na zdrowe przekąski mają Sprytne Babki.

Za realizację akcji odpowiada agencja TalentMedia.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa