UKE planuje kampanię. Na razie sonduje rynek

Urząd Komunikacji Elektronicznej chce latem przeprowadzić kampanię pod hasłem “Masz prawo”. Obecnie sonduje rynek, by poznać koszty realizacji tej kampanii – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
UKE planuje kampanię. Na razie sonduje rynek
fot. UKE

Celem zaplanowanej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej kampanii ma być zwiększenie świadomości konsumentów, w zakresie ich praw i obowiązków wynikających z ustawy Prawo komunikacji elektronicznej oraz z ustawy o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Poszczególne filmy kampanii mają dotyczyć takich obszarów, jak: umowa o świadczenie usług komunikacji elektronicznej, korzystanie z usług, dochodzenie roszczeń oraz dostępność produktów i usług. Mają to być filmy do emisji w telewizji, w internecie oraz w social mediach.

Zadaniem agencji, która zostanie docelowo wybrana do tej kampanii, będzie przygotowanie koncepcji i produkcja 4 filmów edukacyjno-informacyjnych (kreacja, scenariusz, produkcja i postprodukcja). 

Na obecnym etapie UKE zbiera informacje od agencji o całkowitych kosztach realizacji zaplanowanych działań. Wiadomo, że kampania ma zostać zrealizowana latem br., nie później niż do 10 września br.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu