UNICEF i Domestos razem dla zdrowia dzieci

Unicef, wspierany przez markę Domestos, walczy o poprawę warunków sanitarnych na świecie. Program realizowany jest w trzech aspektach: popularyzacji właściwych praktyk higienicznych, tworzenia zapotrzebowania na toalety i uświadamiania złej sytuacji sanitarnej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach światowego projektu marki Domestos, Fundacji Unilever i organizacji UNICEF,  ruszyła polska odsłona kampanii „Domestos dla UNICEF”.

Jak informuje UNICEF, ponad 1 mld osób na świecie nie ma w ogóle dostępu do urządzeń sanitarnych. Oznacza to, że załatwianie potrzeb fizjologicznych w ich przypadku odbywa się na wolnym powietrzu, w pobliżu własnych domów. Złe praktyki sanitarne są główną przyczyną zatruć pokarmowych i biegunki, która każdego dnia doprowadza do śmierci około 3000 dzieci.

Specjalnie na potrzeby akcji powstał dedykowany działaniom blog w portalu Rodzice.pl (http://www.rodzice.pl/razemdlazdrowiadzieci). Na jego łamach można przeczytać m.in. komentarze ekspertów UNICEF oraz wspierających akcję blogerów. Ponadto w portalu NK.pl powstała oficjalna grupa akcji dostępna pod adresem http://nk.pl/dlazdrowiadzieci. Jej członkowie mogą skorzystać m.in. z interaktywnej wersji poradnika dla rodziców, w którym czytelnik ma możliwość dyskutowania na temat treści oraz dzielenia się własnymi poradami i wskazówkami rodzicielskimi.

Dodatkowym wsparciem dla działań edukacyjnych jest publikacja „Twoje dziecko kontra bakterie. Poradnik młodej mamy”, która dostępna jest za darmo w formie magazynu PDF. Na łamach poradnika, obok informacji o akcji, wspólnych działaniach marki Domestos i organizacji UNICEF, można znaleźć cenne informacje na temat higieny i pielęgnacji dzieci. Na potrzeby tej publikacji swoją wiedzą podzielili się eksperci UNICEF, Chrześcijańskiej Służby Charytatywnej oraz blogujące mamy.

Patronat nad akcją objęły: Newsweek, NK.pl, magazyn Gaga, Rodzice.pl, EgoDziecka.pl, Benc.pl. Do akcji zostały zaproszone także blogerki prowadzące blogi parentingowe, które swoim rodzicielskim doświadczeniem dzielą się w poradniku i na oficjalnym blogu akcji.

Strategię działań w Polsce zaplanowała oraz realizuje agencja INSIGNIA.

Więcej informacji:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+