W okresie pierwszych 10 dni od premiery Eldest Souls sprzedaż egzemplarzy gry była o 701% większa niż gry Röki w porównywalnym okresie od premiery (pierwsze 10 dni od premiery wersji PC oraz pierwsze 10 dni od premiery wersji na Nintendo Switch), a przychody ze sprzedaży Eldest Souls były o 649% większe w stosunku do sumy przychodów obu wersji (PC oraz NS) w wyżej wymienionym terminie. Spółka szacuje podział przychodów ze sprzedaży pomiędzy platformami PC wynoszącą 75% oraz konsolami wynoszącej 25% łącznych przychodów ze sprzedaży Eldest Souls w wyżej wymienionym okresie.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozytywnego przyjęcia naszego najnowszego tytułu. Gra zapracowała na wysokie oceny graczy oraz wielu wiodących serwisów w tym IGN, Screen Rant, Tom's Guide. Jednocześnie produkcja zdobyła wysoką popularność u kilku czołowych światowych influencerów oraz zgromadziła liczną grupę społeczności zaangażowanych fanów – mówi Darren Newnham, prezes United Label. – Już wkrótce osiągniemy break event, całkowity zwrot kosztów produkcji i marketingu gry. Uważamy, że Eldest Souls to zdecydowanie long seler – zaznacza.

United Label podsumowało również wyniki za II kwartał 2021 r., odnotowując w minionym okresie 234 tys. zł przychodów oraz - 162 tys. zł zysku netto – za całość wpływów odpowiadała wyłącznie sprzedaż Röki, na platformie PC i Nintendo Switch. W porównawczym okresie z ubiegłego roku spółka nie generowała jeszcze przychodów. Saldo pożyczki udzielonej przez dominującego akcjonariusza CI Games S.A. na dzień 30 czerwca 2021 r. zmalało o 314 tys. zł, wydawca w II kwartale br. spłacił 314,0 tys. zł, z czego 24,2 tys. zł stanowiły odsetki. Obecnie United Label koncentruje się na grze Tails of Iron, której multiplatformowa premiera jest zapowiedziana na 17 września 2021 r.











