Universal McCann obniża prognozę wzrostu nakładów na reklamę

Dom mediowy Universal McCann jako kolejny obniżył prognozę wzrostuświatowych wydatków reklamowych w bieżącym roku.

km
km
Udostępnij artykuł:

W swoim raporcie Universal McCann zakłada, że nakłady na reklamęna całym świecie zwiększą się w bieżącym roku o 4,4 procenta. Wgrudniu ubiegłego roku dom mediowy zakładał tutaj wzrost o 4,6procenta - informuje serwis Brand Republic.

Autor raportu Bob Coen (pełniący funkcję wiceprezesa i dyrektorads. prognoz w należącej do Universal McCann agencji Magna) znaczącoobniżył również prognozę odnośnie tegorocznego wzrostu wydatkówreklamowych w USA: z 3,7 do 2 procent.

Coen spodziewa się, że w większości krajów o rozwiniętejgospodarce wzrost będzie skromny i mniej więcej na takim samympoziomie jak w USA.

Pozytywne wieści nadchodzą za to z rynków rozwijających się,takich jak Chiny, Rosja, Indie i Brazylia, dzięki którym światowewydatki na reklamę poza USA zwiększą się w bieżącym roku o 6,3procenta.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"