UPC Polska ostrzega swoich klientów przed pracownikami Telekomunikacji Cyfrowej. „Mogą narażać na straty finansowe”

Sieć kablowa UPC Polska ostrzega swoich klientów, że pod jej przedstawicieli podszywają się pracownicy Telekomunikacji Cyfrowej, o których nieuczciwym postępowaniu alarmował niedawno Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Od pewnego czasu obserwujemy zachowania przedstawicieli spółki Telekomunikacja Cyfrowa Sp. z o.o., które mogą naruszać Państwa prawa jako klientów UPC Polska i narażać na straty finansowe - poinformowało UPC Polska w komunikacie.

Sieć przypomniała, że jej przedstawiciele mają imienne identyfikatory z logotypem i nazwą UPC Polska, a podobne oznaczenia są na umowach. - Zmiany dotychczasowej umowy abonenckiej (w tym podpisywanie aneksów i umów przedłużających dotychczasową umowę) nigdy nie odbywają się w mieszkaniu klienta. Osoby posiadające umowę abonencką z UPC Polska mogą ją przedłużyć wyłącznie: telefonicznie, online lub w salonie obsługi klienta - dodała firma.

W połowie kwietnia Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał ostrzeżenie przed Telekomunikacją Polską, po tym jej otrzymał ponad 200 skarg na jej działania. Regulator alarmował, że przedstawiciele tej spółki próbują pozyskiwać klientów, podając się za ich dotychczasowych operatorów telefonicznych. Zachęcają niższym abonamentem, natomiast po podpisaniu umowy okazuje się, że promocyjne stawki obowiązują tylko dwa miesiące, a za wypowiedzenie umowy płaci się 550 zł kary.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?