Celem kampanii jest edukacja na temat zalet kremu BB, a także sytuacji, w których doskonale się on sprawdzi. W tym celu na potrzeby kampanii prowadzonej pod hasłem „#uwielbiam” nakręcone zostały specjalne filmiki.
- W kampanii „#uwielbiam” zależy nam przede wszystkim na pokazaniu naszym konsumentkom, tym obecnym jak i potencjalnym, że krem BB to produkt, który warto mieć przy sobie w każdej chwili - zarówno podczas zakupów, wybierając się na siłownię lub w podróży - opisuje Berenika Balak, product manager kosmetyków do pielęgnacji twarzy Garnier.
Działania będą trwać do lipca. W tym czasie zaplanowana jest promocja kampanii w internecie oraz w drogeriach przy wykorzystaniu materiałów POS. W trakcie kampanii przewidziana jest także wymiana świadczeń z marką Top Secret, to pierwsze tego typu działanie Garniera.

Za koncept kreatywny, wdrożenie i obsługę kampanii „#uwielBBiam” odpowiedzialna jest agencja XConcept. Zakup mediów online leży po stronie Value Media. Natomiast za działania ATL w ramach kampanii odpowiedzialny jest Publicis i ZenithOptimedia.
W jednej z poprzednich kampanii kosmetyki Garnier promował Dawid Kwiatkowski.











