Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową GetFresh

W wyniku wygranego przetargu i po półrocznym okresie próbnym, dom mediowy Value Media (należący do Group One) rozpoczyna stałą obsługę mediową GetFresh, właściciela marki Dar Natury.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową GetFresh

Współpraca obejmuje stworzenie spójnej strategii, planowanie i zakup mediów w celu wsparcia sprzedaży wód pracodawcom, szkołom, a także osobom prywatnym oraz rozwoju segmentu kawy – nowości w portfolio klienta. Value Media prowadzi działania prosprzedażowe w internecie, kampanie performance (kanały: AdWords, Paid Social, programmatic, afiliacja) oraz optymalizację SEO.

Podpisana umowa ma charakter długofalowy.

Marka Dar Natury istnieje na polskim rynku 1993 roku, obecnie obejmuje zasięgiem dostaw 85 proc. terytorium kraju.

Value Media obsługuje budżety mediowe takich marek jak Adamed, Amica, Lenovo, Netia, Fibaro a od tego roku także Hochland.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu