W sumie na koniec marca br. z usług Vectry korzystało 775,1 tys. abonentów, czyli o 1,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Liczba klientów telewizji cyfrowej wyniosła już 343 tys., czyli o 31,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Łącznie z usługi telewizyjnej operatora korzystało zaś 761 tys. abonentów (wzrost o 3,9 proc). Abonenci posiadający usługę cyfrową stanowili tym samym 45 proc. wszystkich klientów telewizji sieci.
Drugą najpopularniejszą usługą Vectry po telewizji był internet stacjonarny, z którego na dzień 30 czerwca 2011 roku korzystało 301,5 tys. abonentów, czyli o 16,8 proc. więcej niż 30 czerwca 2010 roku. Z kolei z wprowadzony w ub.r. internet mobilny pozyskał dotąd 10 tys. klientów.
Relatywnie najbardziej, bo o 39,9 proc., wzrosła jednak liczba abonentów telefonii stacjonarnej operatora. Na koniec I półrocza z tej usługi korzystało 100,7 tys. klientów.












