Vinted zdecydował się na zewnętrzne wsparcie po trójstronnym przetargu. Nowy partner zajmie się strategią i codzienną obsługą profili, kładąc nacisk na treści organiczne. To pierwsza taka współpraca marki w obszarze globalnych kanałów własnych.
W zakres działań Axe + Saw wejdzie opracowanie strategii social media dla treści organicznych oraz produkcja materiałów. Agencja zapowiada połączenie kreatywności i opowieści z misją, aby wspierać rozwój jednej z najszybciej rosnących europejskich platform odsprzedaży mody.
Za projekt odpowiada Hannah Sharratt, associate director w Axe + Saw. Zespół ma prowadzić komunikację na rynkach międzynarodowych z centralnym naciskiem na spójny ton marki i zwiększanie zaangażowania społeczności Vinted.

Założycielka Axe + Saw, Rachel Allison, podkreśla znaczenie partnerstwa z marką znaną z promocji mody z drugiej ręki. "Jesteśmy niezwykle podekscytowani współpracą z Vinted jako pierwszą agencją odpowiedzialną za ich własne kanały social. Vinted to marka, którą w agencji kochamy i z której korzystamy; odegrała kluczową rolę w upowszechnianiu mody z drugiej ręki, co doskonale wpisuje się w naszą misję opowiadania ważnych historii tam, gdzie są odbiorcy" - powiedziała.
Vinted powstał na Litwie w 2008 r. Dotychczas marka nie korzystała z zewnętrznej obsługi globalnych kanałów w social mediach.
Równolegle Vinted współpracuje z agencją PR John Doe przy działaniach konsumenckich oraz z agencją kreatywną Smarts przy PR, social i aktywacjach z twórcami w najnowszej kampanii.











