Vitaminka znów w telewizji

Telewizyjna kampania reklamowa soków przecierowych Vitaminka firmy Hortex.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Hortex Holding S.A. rozpoczął 5 września br. ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową soków przecierowych Vitaminka, lidera segmentu soków na bazie marchwi dla dorosłych. Celem kilkumiesięcznej kampanii jest dalszy wzrost znajomości marki Vitaminka, a także umacnianie jej wizerunku jako zdrowego soku do codziennej konsumpcji, zapewniającego naturalną witalność, pogodę ducha i dobry nastrój. Hasło kampanii brzmi: "Vitaminka - zdrowe podejście do codzienności".

Kampania reklamowa soków Vitaminka potrwa kilka miesięcy na antenie TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, Polsat, TV4, Discovery i Animal Planet. Kampania jest kierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 20-44 lat, mieszkających w miastach, o wykształceniu średnim i wyższym oraz średnich i wysokich dochodach. W spotach reklamowych długości 30 oraz 15 sekund przedstawiono codzienny poranek, podczas którego młoda kobieta szykująca się do wyjścia krząta się energicznie po mieszkaniu, wyraźnie w dobrym nastroju - popijając Vitaminkę. Reżyserem filmu jest Kot Przybora.

"Mamy nadzieję, że kampania ugruntuje postrzeganie odnowionej Vitaminki jako zdrowego soku dającego witalność i dobre samopoczucie na cały dzień oraz podtrzyma bardzo cieszące nas, wysokie przyrosty sprzedaży" - stwierdził Wojciech Planer, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży i marketingu Hortex Holding S.A.

Soki Vitaminka wprowadzone w nowej formule na rynek na jesieni pod koniec 2003 roku spotkały się z bardzo dobrym życzliwym przyjęciem konsumentów. W ciągu kilkunastu miesięcy udział Vitaminki w rynku wzrósł ponad dwukrotnie osiągając na wiosnę br. poziom 8,8%, co daje Vitamince pozycję lidera w segmencie soków przecierowych dla dorosłych. Odpowiednio do wzrostu popularności Vitaminki i podejmowanych działań marketingowych zdecydowanie wzrosła znajomość marki, która w badaniu SMG/KRC wyniosła w czerwcu br. 20%.

Na wiosnę br. Vitaminka otrzymała nowe, atrakcyjne opakowania w postacie 1-litrowego, poręcznego kartonu o nowoczesnej i wyrazistej grafice. Wkrótce na półkach pojawi się Vitaminka w nowych opakowaniach szklanych oraz zostanie wprowadzony kolejny smak.

Za zakup mediów dla kampanii Vitaminki odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"