Viva Polska liderem, VH 1 Polska zyskuje

Viva Polska była w sierpniu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji muzycznych, ale zanotowała spadek udziału w rynku. Do góry poszła natomiast widownia VH 1 Polska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W zeszłym miesiącu Viva miała wśród ogółu widzów 0,82 proc. udziału, o 7,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Drugie miejsce zajął kanał 4fun.tv, który zanotował jeszcze większy spadek (o 20,9 proc.) do 0,24 proc. Nieduży wzrost w tej grupie zanotował kanał VH 1 Polska, który od niedawna poza muzyką nadaje seriale komediowe – jego udział wzrósł o 2,3 proc. do 0,18 proc.

 

Z kolei wśród widzów między 13. a 29. rokiem życia udział Viva Polska wyniósł 2,67 proc. (+1,5 proc.), a 4fun.tv – 0,7 proc. (- 9,2 proc.). W tej grupie trzecie miejsce zajęła Eska TV z udziałem wynoszącym 0,59 proc. Udało jej się wyprzedzić kanał VH 1 Polska, lidera wzrostu w 13-29, którego udział wzrósł o 49,5 proc. do 0,5 proc. 

Młodzieżowy kanał MTV Polska wśród ogółu widzów zanotował 0,39 proc. udziału, zaś w grupie docelowej - 1,31 proc.  – w obu przypadkach stacja zanotowała wzrost. 

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"