Nowe rozwiązanie umożliwia użytkownikom podzielenie się uczuciami towarzyszącymi im podczas seansu. Przy każdym filmie i serialu dostępnym w ofercie serwisu Vod.pl oraz w przewodniku „Co obejrzeć”, można wybrać spośród sześciu graficznie reprezentowanych reakcji. Dzięki temu widz ocenia, czy film relaksuje, wzrusza, bawi, wzbudza zachwyt, niepokój lub zaskoczenie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/player-vod-pl-ukrainskie-seriale-bajki,7170021187704961a ##
„Z sentymentem i oczkiem puszczonym w stronę widzów, zdecydowaliśmy, że nowymi bohaterami marki VOD.PL będą »Vodokoty«. Inspiracją do ich stworzenia były charakterne zwierzaki będące niekwestionowanymi królami sieci. Śmieszne filmiki i memy z kotami przyciągają wzrok budząc pozytywne skojarzenia i wywołując uśmiech. Od teraz będą towarzyszyć także użytkownikom VOD.PL, reagując razem z nimi na filmowe emocje i podpowiadając, czego możemy się spodziewać po filmie” – mówi Piotr Ślubowski, dyrektor serwisu Vod.pl.

W oparciu o zebrane reakcje platforma Vod.pl planuje rozwój silnika rekomendacji, dzięki któremu ma precyzyjnie dobrać propozycje tytułów, które mogą zainteresować widza. W przyszłości planowana jest personalizacja kont w oparciu o „koci motyw” i udostępnienie funkcji na innych platformach.
Nowa funkcja będzie dostępna w przeglądarkach internetowych dla zalogowanych użytkowników.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/oferta-disney-netflix-hbo-max-amazon-porownanie-co-wybrac,7169844741899905a ##











