„Vogue Polska” liderem w segmencie luksusowych serwisów o modzie i urodzie

W ostatnich trzech miesiącach Vogue.pl, ze średnim wynikiem niemal 2 milionów realnych użytkowników miesięcznie, zajęło pozycję lidera wśród luksusowych serwisów o modzie i urodzie. Podcasty „Vogue Polska”, których piąty sezon dobiega właśnie końca, zostały odsłuchane już ponad 4,7 miliona razy.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
„Vogue Polska” liderem w segmencie luksusowych serwisów o modzie i urodzie

W badaniu Mediapanel Gemius serwis internetowy Vogue.pl przez kolejne trzy miesiące zajmował pierwsze miejsce wśród witryn takich jak Elle.pl, Glamour.pl, Zwierciadlo.pl czy Twojstyl.pl. Ze średnim wynikiem 1,96 miliona realnych użytkowników miesięcznie, umocnił prowadzenie w swojej kategorii. Jest to także prawie 10-procentowy wzrost użytkowników względem ubiegłego roku.

grafika

Od początku działania Vogue.pl misją serwisu jest dostarczanie wartościowych i atrakcyjnych treści dla jego użytkowników, dlatego stale podnoszona jest jakość i zasięg strony. Przyjęta przez dział rozwoju produktu strategia opiera się na kilku kluczowych filarach.

Działamy wielokanałowo, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców i zdobyć ich lojalność. Wykorzystujemy synergię działań komercyjnych i redakcyjnych, tworząc spójną i interesującą ofertę dla naszych użytkowników. Zwracamy uwagę na aktualne trendy, potrzeby i preferencje naszej grupy docelowej. Dbamy także o to, aby nasz serwis był łatwo dostępny i widoczny w wyszukiwarkach internetowych. Stosujemy najlepsze praktyki optymalizacji, ale nie zapominamy o jakości naszych treści. Nieustannie inwestujemy też w rozwój technologiczny serwisu – mówi Bartosz Gorzejewski, szef rozwoju produktu Vogue.pl.

grafika

Znakiem rozpoznawczym serwisu są wysokiej jakości treści tworzone zarówno przez zespół redaktorski, jak i przez autorów zewnętrznych. W Vogue.pl regularnie publikują materiały eksperci w swoich dziedzinach, tacy jak Marcin Różyc, Anna Tatarska, Jacek Dehnel, Justyna Kopińska, Anna Theiss, Marta Czyż, Anna Sańczuk, Jakub Wojtaszczyk.

Nasza praca to także reagowanie na bieżące wydarzenia, na to, co dzieje się tu i teraz, zarówno w formie artykułów publikowanych na łamach Vogue.pl, jak i naszych podcastów, których piąty sezon dobiega właśnie końca. Po ponad sześciu latach działania serwisu rozumiemy potrzeby naszych czytelników i jesteśmy w stanie na nie odpowiadać, dostarczając im najlepsze z możliwych treści, które z jednej strony mają walory edukacyjne, a z drugiej dostarczają rozrywki – dodaje Katarzyna Pietrewicz, redaktorka prowadząca Vogue.pl.

grafika

Zespół Vogue.pl kontynuuje rozwój platformy z autorskimi podcastami. Do tej pory powstało już tysiąc odcinków, które wygenerowały ponad 4,7 miliona pobrań. Końca dobiega piąty sezon, a w portfolio jest obecnie ponad 20 autorskich formatów, które prowadzą między innymi: Anda Rottenberg, dr Robert Kowalczyk, Natalia Szymańczyk, Wojciech Engelking oraz Orina Krajewska.

grafika
Artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
Artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"