Volvo w nowej kampanii dziękuje polskim strażakom (wideo)

Pod hasłem „Strażacy - dziękujemy!” rozpoczęła się wizerunkowa kampania Volvo Trucks Polska, która powstała we współpracy ze studiem Brown Sugar.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Volvo w nowej kampanii dziękuje polskim strażakom (wideo)

Głównym elementem rozpoczętej kampanii są spoty, w których wystąpili polscy strażacy. Ich udział w reklamach i kampania będąca podziękowaniem dla nich związana jest z udziałem Polaków w akcji ratowniczej podczas gaszenia potężnych pożarów w Szwecji (Volvo jest szwedzką marką).

Emisja spotu inicjuje tydzień poświęcony polskiej Straży Pożarnej. Na profilu Volvo Trucks Polska w ramach kampanii umieszczane są zdjęcia i krótkie filmy poświęcone strażakom.  Dodatkowo powstał film, w którym pokazano nowy nabytek strażaków z OSP Przybysławice i informacje o przekazaniu kontenera ćwiczebnego ufundowanego przez Volvo Trucks dla strażaków z gminy Miechów.

Kampania jest połączona z nową filozofią marki Volvo – 4Poland, zgodnie z którą firma skupia się na tworzeniu produktów specjalnie na polski rynek.

Za realizację kampanii odpowiada Brown Sugar.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję