W czasach kryzysu konsumenci unikają reklam

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku konsumenci byli mniejzaangażowani w kampanie reklamowe.

km
km
Udostępnij artykuł:

Najbardziej odczuł to sektor usług finansowych, podróżniczy orazmotoryzacyjny - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę TheFournaise Marketing Group, specjalizującą się w analizieefektywności marketingu.

Badanie pokazało, że w I kwartale kampanie marketingowe ireklamowe na całym świecie wygenerowały w porównaniu z analogicznymokresem roku ubiegłego o 21 procent mniej odpowiedzi od ichdocelowych odbiorców.

Najbardziej było to odczuwalne na rynkach dojrzałych, takich jakEuropa, USA i Australia, gdzie odnotowano 28-procentowy spadek.Nieco lepiej wyglądała sytuacja na rynkach rozwijających się takichjak Chiny i Indie (spadek o 14 procent).

Z kolei biorąc pod uwagę poszczególne sektory, ponad21-procentowy spadek skuteczności kampanii zanotowała branżamotoryzacyjna, podróżnicza, lotnicza i finansowa. Za to wzrostudało się uzyskać sektorowi sprzedaży i FMCG.

źródło: Marketing Week

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP