Średnia widownia serialu po trzech miesiącach emisji wynosi 2,2mln widzów (18,10 proc. udziału w rynku) - wynika z danych AGBNielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.Serial zanotował skok oglądalności po pierwszym miesiącu emisji,kiedy to jego widownia kształtowała się na poziomie 1,9 mln osób(17,54 proc. udziału).
TVN w paśmie emisji "BrzydUli" ma druga pozycję na rynku.Bezwzględnym liderem jest TVP1, emitująca końcówkę "Klanu" iteleturniej "Jaka to melodia" (3,9 mln widzów i 32,04 proc. udziałuw rynku). Trzecia pozycja przypada telewizji Polsat, która z 2,1mln widzów i 16,8 proc. udziału nieznacznie ustępuje stacji PiotraWaltera ("Pierwsza miłość").
Serial zanotował dotąd wpływy reklamowe na poziomie 32,7 mlnzłotych ( bez rabatów). Oglądały go głównie kobiety. Cieszy się onpopularnością zarówno na wsi jak i w największych miastach.

TVN obecnie nie emituje nowych odcinków produkcji. Powróci onana antenę 5 stycznia.Więcej danych i opisy odcinków na WMEXTRA.











