W reklamach Payback punkciaki podsuwają nagrody na stacjach BP (wideo)

Wystartowała wspólna kampania reklamowa programu bonusowego Payback i sieci stacji BP. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Kineskop, High Noon, Performance Media i Inspirat Communication.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania ma zachęcać do zbierania punktów w programie bonusowym Payback na stacjach paliwowych BP i wymiany na nagrody. W reklamach symbolem tych punktów są animowane stworki podsuwające klientom nagrody.

- Chcemy pokazać, jak proste i szybkie jest zbieranie punktów Payback. Nasz partner przygotował wiele promocji, które pozwalają uzbierać przy jednej wizycie taką liczbę punktów, aby przy okazji odebrać nagrodę na stacji BP - mówi Piotr Lipiński, head of corporate & marketing communications w Payback Polska. - Jesień to czas chłodniejszych dni, dlatego nagrodami promowanymi w kampanii są produkty wpisujące się w trwający sezon kawowy w Wild Bean Cafe - dodaje.

Akcja zaczęła się 6 listopada i potrwa do 24 grudnia. Obejmuje kina (sieć Multikino i wybrane kina studyjne) oraz internet (YouTube, mailingi do uczestników programu Payback, aktywności na stronie Payback.pl i fanpage’u facebookowym marki).

Kreacją spotu zajęła się agencja Kineskop, produkcją - dom produkcyjny High Noon. Planowaniem kampanii i zakupem czasu reklamowego w kinach zajął się bezpośrednio Payback, za działania w internecie odpowiada agencja Performance Media, a komunikacją public relations zajmuje się agencja Inspirat Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"