Kampania ma zachęcać do zbierania punktów w programie bonusowym Payback na stacjach paliwowych BP i wymiany na nagrody. W reklamach symbolem tych punktów są animowane stworki podsuwające klientom nagrody.
- Chcemy pokazać, jak proste i szybkie jest zbieranie punktów Payback. Nasz partner przygotował wiele promocji, które pozwalają uzbierać przy jednej wizycie taką liczbę punktów, aby przy okazji odebrać nagrodę na stacji BP - mówi Piotr Lipiński, head of corporate & marketing communications w Payback Polska. - Jesień to czas chłodniejszych dni, dlatego nagrodami promowanymi w kampanii są produkty wpisujące się w trwający sezon kawowy w Wild Bean Cafe - dodaje.
Akcja zaczęła się 6 listopada i potrwa do 24 grudnia. Obejmuje kina (sieć Multikino i wybrane kina studyjne) oraz internet (YouTube, mailingi do uczestników programu Payback, aktywności na stronie Payback.pl i fanpage’u facebookowym marki).

Kreacją spotu zajęła się agencja Kineskop, produkcją - dom produkcyjny High Noon. Planowaniem kampanii i zakupem czasu reklamowego w kinach zajął się bezpośrednio Payback, za działania w internecie odpowiada agencja Performance Media, a komunikacją public relations zajmuje się agencja Inspirat Communication.











