W sieci Q-net nadeszła pora na Pora

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W czwartek 16 stycznia rozpoczęła się kampania promująca stronę poral. Kampania realizowana jest na MTV, E-drinks, SuperSMS, Ubezpieczony.pl i innych stronach współpracujących z siecią Q-Net.

Pora to magazyn kultury miejskiej a przede wszystkim serwis rozrywkowy traktujący o najważniejszych wydarzeniach w głównych miastach w Polsce. Oprócz informacji o filmach, muzyce, wystawach znajduje się tu też olbrzymia baza danych lokali gastronomicznych wraz ze zdjęciami i dokładnym menu niektórych restauracji. Forma serwisu jest dyktowana jego grupą docelową - jest nowoczesna i alternatywna, ponieważ taka jest młodzież. Zaprezentowane w sposób niekonwencjonalny informacje przyciągną uwagę tych, którzy chcą wiedzieć "co, gdzie, kiedy" w świecie kultury i rozrywki.

Kampania promująca stronę www.pora.pl wykorzystuje takie formy kreacji jak billboard, skyscraper, a także te bardziej agresywne - pop-under i TopLayer. Wszystkie kreacje są emitowane z ograniczeniem częstotliwości.

"Agresywne formy reklamy mogą być odbierane dwuznacznie. Z jednej strony są irytujące, z drugiej jednak gwarantują bardzo wysoki CTR. Myślę, że w przypadku potencjalnych odbiorców serwisu Pora.pl wybór odważnej kampanii jest uzasadniony. Jego zadaniem jest przyciągnąć uwagę aktywnych w aktywny sposób." - mówi Konrad Batory odpowiedzialny za rozwój Q-net.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"