"to nie komplement" to kampania na temat molestowania słownego w formie zaczepek, z którymi spotykają się na ulicy kobiety. Akcja ma uświadomić, że zwroty w rodzaju "co za biust", "niezła pupa" nie schlebiają kobiecie, a często jej wręcz uwłaczają.
- „Niezła dupa” czy „piękne cycki” to według wielu, głównie mężczyzn, przecież komplementy, nieprawdaż? Z tym właśnie walczy nasza kampania – chcemy promować kobiecy punkt widzenia na catcalling, pokazać, iż takie „pseudokomplementy” nie mają nic wspólnego z prawdziwymi pochwałami - mówi Marta Wróblewska, kierownik projektu "to nie komplement!".
Kampania realizowana jest w ramach kolejnej edycji olimpiady "Zwolnieni z teorii", w której młodzież przygotowuje i realizuje swoje projekty społeczne. Akcja trwa od połowy marca w internecie. Na kwiecień zaplanowano kampanię na warszawskich nośnikach zewnętrznych i ulicach oraz spotkania w stołecznych liceach.












