Warc obniża prognozę dla globalnego rynku reklamy

W bieżącym roku globalne nakłady na reklamę zwiększą się o 3,2 proc. wobec roku 2010.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taką prognozę przedstawiła organizacja Warc w swoim najnowszym raporcie, który obejmuje dwanaście państw (Australia, Brazylia, Kanada, Chiny, Francja, Niemcy, Indie, Włochy, Japonia, Rosja, Wielka Brytania, USA) i siedem rodzajów mediów (prasa codzienna, czasopisma, telewizja, radio, kino, out of home, internet). Jeszcze W marcu przewidywała ona, że rynek zanotuje wzrost o 4,6 proc.

W tym roku wydatki reklamowe mają rosnąć najszybciej w krajach rozwijających się - Rosji (o 19,5 proc.), Indiach (o 15,5 proc.) i Chinach (o 12,2 proc.).

Z kolei w roku 2012, dzięki takim wydarzeniom jak igrzyska olimpijskie w Londynie, globalne nakłady na reklamę mają według Warc zwiększyć się o 5,7 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele