Reklama z kampanii jest utrzymana w stylistyce „Planety Warka”, czyli świata, w którym spełniają się męskie marzenia. W takiej konwencji piwo Warka jest reklamowane od kilku lat.
W spocie Ronaldinho skacze ze spadochronu i ląduje w samochodzie u boku kolegów, gra z nimi na boisku na dachu wieżowca, a wieczorem wychodzą do pubu, gdzie piwo jest automatycznie nalewane na raz do wielu kufli.
Kampania reklamowa to część akcji obejmującej także trwającą od początku kwietnia loterię, w której do zdobycia jest 9 mln opakowań piwa Warka Jasne Pełne, a nagroda główna to wyjazd na mecz Superpucharu Europy w sierpniu br. w Stambule. Wizerunek Ronaldinho umieszczono na butelkach, puszkach i opakowaniach zbiorczych Warki Jasne Pełne i Warki Strong.
- W tę kampanię doskonale wpisuje się postać Ronaldinho - zdobywcy m.in. tytułów Piłkarza Roku UEFA i zwycięzcy Ligi Mistrzów. Dzięki niemu jako kibice, jeszcze niedawno doświadczaliśmy niesamowitych emocji na boisku. Teraz jako widzowie możemy podziwiać go w niemniej żywiołowych akcjach na Planecie Warka - komentuje Tomasz Hadam, senior brand manager Warki w Grupie Żywiec.

Aktywności reklamowe obejmują m.in. telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.
Zdjęcia do reklam z udziałem Ronaldinho realizowane były w Kapsztadzie i Rio de Janeiro. Za produkcję spotu odpowiada Film Produkcja, wyreżyserował go Maciej Kowalczuk, zdjęcia realizował Bartłomiej Kaczmarek, za dźwięk odpowiedzialne było Ztudio&Burza, a za postprodukcję - Televisor.
Kreacją komunikacji Warki z udziałem Ronaldinho i przygotowaniem reklam ATL zajęła się Agencja 2012. Materiały BTL i opakowania przygotowała agencja Global Shopper Marketing, za aktywności w internecie (m.in. w social media) odpowiada agencja The Digitals, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za public relations - agencja Roots.











