W kampanii prezentowana jest nowa oprawa graficzna opakowań Warki Radler 0,0% oraz dwie nowe warianty smakowe piwa: rabarbar z truskawką i ananas z cytrusami (będą dostępne do wyczerpania zapasów).
Spot podkreśla, że z tak dużego wyboru zadowoleni będą wszyscy oprócz Macieja Maleńczuka, który narzeka, że Warka Radler 0,0% nie zawiera alkoholu. Reklama kończy się hasłem „Zero alkoholu, pełen luz!”.
Maciej Maleńczuk od dwóch lat występuje w reklamach Warki Radler 0,0%, poprzednio promował ją wspólnie z Margaret i Rafałem Maserakiem. Zeszłoroczny spot nawiązywał do konwencji filmów grozy.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-zywiec-z-najwieksza-strata-od-17-lat-wskutek-epidemii-mozliwy-spadek-obrotow-scisla-kontrola-kosztow,7170715613485185a ##
Nowa akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Lvov, działania w internecie prowadzi Twin., za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR - agencja Hope.











