Warta w gronie najsilniejszych marek

Warta została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku w rankingu Superbrands Polska 2013. Firmę wyróżniono ponadto tytułem Superbrands Created in Poland 2013. To potwierdzenie pozycji marki obecnej od 1920r. w świadomości Polaków.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Obecność Warty w zestawieniu Superbrands nie może zaskakiwać. To marka, która przez wiele lat swojej działalności stała się dla klientów synonimem wysokiej jakości oferty, przyjazności i bliskości – mówi Bogusława Potacka, dyrektor departamentu Marketingu i PR w Warcie.

Przypomina, że marka Warta jest obecna na polskim rynku od 1920 r. W październiku 2012 roku firma przeprowadziła rebranding (dopiero drugi w długiej historii spółki), w związku z finalizacją przejęcia spółki przez nowych udziałowców: Grupę Talanx oraz Meiji Yasuda. Unowocześniono logotyp, nawiązując w jego kreacji do wizualizacji Grupy Talanx. Nie zmieniła się oczywiście nazwa.

- Tak długie działanie spółki pod niezmienioną marką to dziś rzadkość i przywilej. To przede wszystkim wiernym klientom marka Warta zawdzięcza swoją silną pozycję na wymagającym i konkurencyjnym polskim rynku – podkreśla Bogusława Potacka.

Wyróżnienie jest tym bardziej cenne, że tegoroczni laureaci Superbrands zostali wybrani w oparciu o ostrzejsze niż w poprzednich latach kryteria. Spośród niemal dwóch tysięcy marek wytypowanych do oceny, certyfikat otrzymało zaledwie 17 proc. z nich. Ocena była przeprowadzana zarówno przez klientów (w ramach  badania konsumenckiego na próbie 15 tys. respondentów), jak i ekspertów zasiadających w Radzie Marek.

Marki, które zdobyły prawo do posługiwania się Superbrands 2013, odznaczają się następującymi cechami:

- silną obecnością na polskim rynku mierzoną wysoką znajomością marki

- produktami i usługami wysokiej jakości polecanymi przez konsumentów

- silnym wizerunkiem - w ocenie Rady Marek. 

  ***

Tytuł Superbrands jest prestiżowym wyróżnieniem przyznawanym od 17 lat w ponad 85 krajach przez niezależną organizację The Superbrands Ltd. Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które oferując konsumentom wyjątkowe korzyści osiągnęły wysoką reputację, zdobywając również trwałą przewagę nad konkurencją.

Tytułem Superbrands Created in Poland 2013 wyróżnione zostały marki stworzone w Polsce  - bez względu na kapitał obecnego właściciela, nazwę, czy miejsce produkcji, które  otrzymały najwyższe noty w badaniu konsumenckim. Kryteriami branymi pod uwagę w badaniu były znajomość marki oraz deklarowana skłonność do ich polecenia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów