W raporcie z nowego badania przeprowadzonego przez zespół Ericsson ConsumerLab przeanalizowano różne aspekty życia mieszkańców miast wpływające na ich zadowolenie, ze szczególnym uwzględnieniem środowiska i sieci społecznościowych.
Okazuje się, że ludzie w wielkich miastach na czwartym miejscu w rankingu czynników zwiększających zadowolenie stawiają pokrycie sieci mobilnej — obok dostarczania wody i dostępności przestrzeni społecznej, od kawiarni po obiekty rekreacyjne i rozrywkowe. Z drugiej strony niezadowolenie wywołują zanieczyszczenie powietrza i brak miejsc do parkowania.

Zaletą życia w mieście jest bliskość restauracji, kawiarni, rozrywek i sklepów. Ludzie w miastach są aktywniejsi społecznie, a ich krąg znajomych jest szerszy niż w przypadku mniejszych ośrodków.
Raport został opublikowany w ramach uczestnictwa firmy Ericsson w konferencji New Cities Summit w Paryżu.
O firmie Ericsson Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzystają ponad 2 miliardy abonentów.
Działamy w 180 krajach i zatrudniamy przeszło 100 000 pracowników. Forma Ericsson założona w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:www.twitter.com/ericsson_poland www.youtube.com/ericssonpolska www.facebook.com/ericssonpolska











