Wezyr Holidays Coral Travel usprawnia obsługę klientów i agentów

Wezyr Holidays Coral Travel, jedno z wiodących biur turystycznych na polskim rynku, należące do międzynarodowego koncernu OTI Holding, wdrożyło platformę komunikacyjną Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) w celu usprawnienia jakości obsługi klientów oraz agentów. Projekt przeprowadzili specjaliści z Asseco South Eeastern Europe, firmy partnerskiej Interactive Intelligence.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Mocno rozwijamy naszą sieć sprzedaży, zarówno internetową, jak i agencyjną, jednak nawet najlepsza wyszukiwarka ofert na stronie to za mało dla wymagających polskich klientów. Polacy chętnie wyszukują oferty w Internecie, ale nadal wolą szczegółowe informacje i warunki umowy sprawdzić bezpośrednio u profesjonalnego doradcy podróży lub doświadczonego agenta turystycznego. Dlatego sprawnie działające call center jest w naszej branży bardzo ważnym elementem sprzedaży, obsługi posprzedażowej oraz kontaktu z siecią agencyjną” – powiedział Kaan Ergün, Dyrektor Generalny Wezyr Holidays Coral Travel.

Customer Interaction Center to wielofunkcyjny pakiet oprogramowania komunikacji IP zawierający funkcje komunikacji zunifikowanej, automatyzacji contact center i zarządzania procesami biznesowymi. W firmie Wezyr Holidays Coral Travel zarządza połączeniami telefonicznymi oraz wiadomościami email kierowanymi do konsultantów obsługi klientów touroperatora oraz do pracowników współpracujących z biurami agencyjnymi. Wdrożony został moduł IVR, który wstępnie kategoryzuje połączenia (np.: prośba o ofertę, sytuacja awaryjna, reklamacja) i kieruje je do pracowników posiadających odpowiednie kompetencje. Funkcje nagrywania i monitoringu jakości, dostępne w oprogramowaniu CIC, pozwalają na przechowywanie i wyszukiwanie nagrań w celach szkoleniowych lub reklamacyjnych, kontrolę czasu oczekiwania na połączenie oraz ujednoliconą obsługę interakcji telefonicznych i wiadomości email. Asseco South Eeastern Europe przeprowadziło również integrację pomiędzy CIC oraz systemem płatności i rezerwacji wykorzystywanymi przez Wezyr Holidays/Coral Travel, co ułatwia i przyspiesza komunikację z klientami i agentami.

„Oprogramowanie Interactive Intelligence to solidny produkt z górnej półki systemów komunikacyjnych, a stały rozwój producenta i innowacje gwarantują bezpieczeństwo inwestycji. Duże znaczenie miały również świetne referencje zaprezentowane przez Asseco South Eeastern Europe. Wdrożenie zostało przeprowadzone bardzo sprawnie i bez problemów, a specjaliści z Asseco South Eeastern Europe w czasie całego procesu wykazywali się dużym zrozumieniem specyfiki naszej działalności.” – dodał Ergün.

Umowę pomiędzy Asseco South Eeastern Europe i Wezyr Holidays Coral Travel podpisano pod koniec maja b.r., a system został uruchomiony już na początku lipca. CIC obsługuje około 30 stanowisk contact center oraz 150 stanowisk biznesowych (gdzie spełnia rolę centrali telefonicznej VoIP), zlokalizowanych w Warszawie oraz na terenie całego kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"