„Więcej możliwości w zasięgu ręki” reklamuje Samsung Galaxy Tab

Startuje polska odsłona kampanii reklamowej tabletu Samsung Galaxy Tab. Akcję pod hasłem „Więcej możliwości w zasięgu ręki” przygotowały firmy KDR Studio, GonnaBe, Biuro Podróży Reklamy i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie w Polsce kampania reklamowa Samsunga Galaxy Tab podkreśla najważniejsze zalety tego tabletu, m.in. 7-calowy ekran dotykowy. Akcja – prowadzona pod hasłem „Więcej możliwości w zasięgu ręki” – wspiera udostępnienie tego tabletu na naszym rynku. Przypomnijmy, że Samsung Galaxy Tab do sprzedaży w Polsce został wprowadzony pod koniec października, a sugerowana cena detaliczna urządzenia wynosi 2999 zł (więcej na ten temat). Swoje osobne działania reklamujące ten tablet planują również najważniejsi operatorzy komórkowi w naszym kraju: Orange, PTC, Polkomtel i P4.

grafika

 

Akcja reklamowa Samsunga Galaxy Tab od 12 listopada obejmuje telewizję (m.in. TVN, Discovery, Animal Planet, TVN24, TVN Turbo, TVN CNBC, Canal+, AXN, N Sport), prasę („Polityka", „Przekroj", „Stuff", „Mobilny Internet", „Mobility"), internet (wyszukiwarka Google, wyszukiwarki biznesowe, fora i blogi, strony o biznesie) oraz outdoor. Adaptacją spotu telewizyjnego zajęło się KDR Studio, za reklamy w prasie i na outdoorze odpowiada agencja GonnaBe, a za działania w internecie – Biuro Podróży Reklamy. Natomiast media na potrzeby akcji zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"