Więcej MTR Media w Internecie

Agencja MTR Media zaczęła z początkiem nowego roku rozbudowę działu interactive oraz poszerzanie zakresu jego kompetencji. New Media Specialist - Grzegorz Kosiński (odpowiedzialny strategię komunikacji marek w Internecie oraz wdrażanie rozwiązań niestandardowych) i E-marketing Specialist Marcin Filipowicz (zajmujący się szeroko pojętym marketingiem  internetowym, zakupem mediów oraz działań w Google) awansowali na stanowiska seniorskie.  Do zespołu dołączyła także Adriana Czubak, zajmując stanowisko account executive (odpowiedzialna za egzekucję kampanii reklamowych).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak wyjaśnia Anna Witkowska, PR Specialist w MTR Media, powyższe zmiany są efektem konsekwentnie realizowanego założenia obsługi Klientów w formule full-service. Celem zachowania wysokiej konkurencyjności wewnętrzna struktura agencji musi elastycznie dostosowywać się do zmian na rynku reklamowym a w optymalnym scenariuszu wręcz je wyprzedzać. Synergia komunikacji off i on-line to już codzienność, na coraz bliższym horyzoncie etap on-line-only, dodaje Witkowska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów